czwartek, 27 lutego 2014

Kosmetyki

Z kosmetykami zrobiłam porządek i cieszy mnie to ogromnie :) zostawiłam sobie czarna kredkę,kilka cieni,fluid,tusz ,a z balsamów toników kremów itp nie pozbywałam się niczego chyba że data przerdzewiała.Kosmetyki pielęgnacyjne wsadziłam do dużej kosmetyczki i po kąpieli,prysznicu używam do woli tych dóbr aby tak nie stały kurząc się niemiłosiernie stojąc na przeróżnych półeczkach,polkach a jak przyszło co do czego to wiecznie szukałam konkretnego balsamu czy kremu i n ie mogłam go znaleźć .Teraz ,gdy kończy mi się jakiś to nie kupuję następnego lecz używam innego np peelingów do twarzy mam kilka ,są otwarte wiec nie mogę ich komuś dać ,wyrzucić szkoda a kto powiedział że ja peelingu do twarzy nie mogę użyć do masażu ciała i spłukania go potem?Używam je wiec zwłaszcza poćwiczeniach po myciu oczyszczam sobie dodatkowo skórę tym i wiem ,że ubywa mi nadmiaru kosmetyki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam

Moje zdjęcie
Przemyśl, podkarpatka, Poland
Jestem z urodzenia krakowianka a z mieszkania przemyśanką.lubię aparatem chwytac a pożniej podziwiać piękno nie mojego zdjęcia ale tego co akurat się na nim znajduje.Zachwyca mnie geniusz Mistrzowskiego Wykonawcy tego wszystkiego.Staram sie tez cały czas wprowadzac zmiany do życia swojego ,zmierzać sie ze swymi niedoskonalosciami ,skłonnościami do depresyjnych dołow,melancholii na zmianę z wyskokami energii,jak w totolotku :)Zabrałam się więc za minimalizm i ćwiczenia z Ewa Chodakowską,lubie taki wycisk :)

błogo stan

błogo stan
i loff music & sun