niedziela, 23 marca 2014

Ciuchy I

Dziś z przymrużeniem oka ;) dokonałam wielkich porzadków z ubraniami ,dodaję 2 foty przed i po  uporządkowaniu rzeczy w łazience,ktore czekają w kolejce do prania.
To jest zdjęcie przed:
A zdjęcie po:


Ale to i tak żart ,bo co to za porządek,poskładanie w kupeczkę ogromnej ilości rzeczy nic nie zmienia prawie.Jest po prostu nadmiar ciuchów,które trzeba po prostu zminimalizować !!!!!I zabrałam się za to ale stopniowo,reklamówkami wynoszę obok kontenera stawiam.Powiem szczerze,nie wystawiam na allegro bo zabrałoby mi to zbyt dużo czasu,który właśnie staram się zyskać .A więc jeśli ten kosz będzie posiadał rzeczy maksymalnie na 3,4 wsady do pralki to już będzie jakiś sukces.Jest to proces wielowarstwowy,bo rzeczy z prania wędrują do segregacji na dane osoby a potem są wciskane do szafek poszczególnych członków rodziny Teraz to wygląda to tak,że od razu z przyniesienia z balkonu suchych rzeczy następuje segregacja pierwotna ,dzielę na rzeczy ,które się na pewno przydadzą albo po prostu bardzo je lubię i dobrze w nich wyglądam a reszta idzie szybko na out,jest wśród nich część ładnych eleganckich ubrań ale pasują jak pięść do nosa,a żeby nie zależały się w domu,bo szkoda ich,idą do reklamówki i na zewnątrz.
Uffff ale ulga następuje wtedy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam

Moje zdjęcie
Przemyśl, podkarpatka, Poland
Jestem z urodzenia krakowianka a z mieszkania przemyśanką.lubię aparatem chwytac a pożniej podziwiać piękno nie mojego zdjęcia ale tego co akurat się na nim znajduje.Zachwyca mnie geniusz Mistrzowskiego Wykonawcy tego wszystkiego.Staram sie tez cały czas wprowadzac zmiany do życia swojego ,zmierzać sie ze swymi niedoskonalosciami ,skłonnościami do depresyjnych dołow,melancholii na zmianę z wyskokami energii,jak w totolotku :)Zabrałam się więc za minimalizm i ćwiczenia z Ewa Chodakowską,lubie taki wycisk :)

błogo stan

błogo stan
i loff music & sun