środa, 19 lutego 2014

15-02-2014

Dzisiaj zawaliłam pod kątem braku ćwiczeń i nieregularnego jedzenia.Trudno.Tak wyszło. Zrobiłam sobie tez wolne od rewolucji minimalistycznej ,przez te kilka dni opróżniłam kilka półek z nadmiaru ,aż odetchnęły,aż przyjemnie patrzeć ,to mnie motywuje do dalszych eksterminacji :) jednym z celów jest ograniczenie ilości skarpet,jest odwieczny problem ze skarpetami do pary,jak nie mogę znaleźć to kupuje następna itd w efekcie jest specjalna poducha wypełniona po brzegi skarpetami nie do pary :) wiem ze to bzdurne ale tak to się przez lata nagromadziło. Co jakiś czas wywalam na podłogę cala zawartość i poszukuje zaginionych par,zdradza się coś znaleźć,ile radości przy tym,jakbym kupiła nowe :D Ale jest to błędne kolo które muszę przerwać.
Dziś spędziłam czas na czytaniu Biblii i artykułu o treści religijnej,rozmyślaniu,analizowaniu...
Uczyłam się tez z synem o Krzyżackim zakonie,z córką pograłam w warcaby które kupiłam spontanicznie w kiosku,pomyślałam ze to pasuje do mojej projekcji minimalistycznej,mniej pluszaków,więcej gier,żeby spędzać więcej czasu z dzieciakami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam

Moje zdjęcie
Przemyśl, podkarpatka, Poland
Jestem z urodzenia krakowianka a z mieszkania przemyśanką.lubię aparatem chwytac a pożniej podziwiać piękno nie mojego zdjęcia ale tego co akurat się na nim znajduje.Zachwyca mnie geniusz Mistrzowskiego Wykonawcy tego wszystkiego.Staram sie tez cały czas wprowadzac zmiany do życia swojego ,zmierzać sie ze swymi niedoskonalosciami ,skłonnościami do depresyjnych dołow,melancholii na zmianę z wyskokami energii,jak w totolotku :)Zabrałam się więc za minimalizm i ćwiczenia z Ewa Chodakowską,lubie taki wycisk :)

błogo stan

błogo stan
i loff music & sun